Wednesday, November 11, 2009

::angkut barang-trip1::

ok,setel sudah

mengakut barang dari bilik(bekas bilik)

ke kereta.

nasib lah guard baik hati kasi bawak masuk kete.

ceh,

sampai 5 orang soal nape nak bawak kete masuk dalam.

nasib kasi,kalau tak,

korang lah kena tolong aku hangkut barang ni ok.

ya,

menjadi sailormoon sekejap.

1 jam jugak lah tanpa henti bernafas angkut barang.

*kalau berhenti matilah*

guna kuasa kudrat yang ada ni..echeche.

fuh,

rasa macam slim sket i.wtfwtftwtf.

ade lagi separuh nak kena angkut.

tv,4 kotak pelbagai saiz,3 rak buku,

1 tmpt hang baju,

dan bantals pelbagai saiz dan warna.

tue la,

sape suh beli bantal banyak2..haha.

padan muke kena hangkut balik.

ni baru satu trip punggah barang masuk dalam kete,

belum sampai rumah nk punggah barang masuk dalam rumah.

da la tade lift.

*&%$#@

macam nak terus balik melaka je.senang.

bukak pintu and tada..

campak je barang..

huu...kan bagus boleh gitu.

tapi tak bawak kunci rumah plak.

haih haih haih.

guard tu,

kalau clamp kete i siap aa..

orang x makan lagi ni tau.

dengan kuasa enjin 1.3 kang i aumm satu sk ni.

now,

nak rehat2 jap..

minum air sprizer,

makan gula2 scoox

*tue je yang ada*

eh,sempat ni kan kalau masak megi.

telur ade lagi.

yeah!!!

ok,

baibai for now.

nak makan.

lapaaaa sangat!!!

member melantak da balik kg bersama kucing gemok.

sunyi rumah ni..huuu~

1 Comment:

cik EPAL said...

nak tengok kucing gemok...hehe ;)