Sunday, January 10, 2010

::11th jan 2010::

sangat penat semalam(ahad)

ya,i went to my aunt's house dekat ukay perdana

to spend time with my cute kazens.

nabil and hana.

kesian,dua-dua selesema.

hehe..

oh,

i think woman who have kids are super mum.

penat oh nak layan anak-anak kau.

tadi i tolong la melayan karenah si nabil

yang sejak dapat adik baru memang suka merajuk.

bwahaha.

geram pulak i tgk.

hana baik sikit.

tapi kalau die lapa..

oookkkkk,get ready lah.

and as i don't speak baby talks,

*selalu cakap dengan kucing je*

bila hana bersuara,

i mean adalah tue die cakap kan.

i wonder,

die ni gelak ke nak nangis.

bwahaha.

nasib lah die da 3 bulan.

and and semangat ok.

dah 6 kg!!!!

pergh.

macam pikul beras.bwahaha..

and kesian la pulak tgk nabil,

ye la,

tade kawan nak main2 dengan die kan.

tapi tue la one thing,

macam mana nak kasi budak kecik makan.

nabil ni susah betul nak makan.

ikut mood die je.

tapi minum susu banyak.

tapi yang bestnye bila layan hana ni,

bila orang cakap dengan die,

die buat muka macam faham..

and and senyum2 pulak.

haha..bajet kiut ah hana.*memang kiut pun*

tapi memang best lah layan budak kecik2 nih.

hilang tension.

tension bende lain la pulak.lol

seperti macam mana nak cepat2 pakai kan pampers

sebab budak ni tak boleh nk dok diam,

macam mana nak pujuk die minum air sebab die dah merajuk

orang amek botol air die

*da kosong..nk letak air la..haha*

even time i nak balik tadi,

nabil dah ready suruh dukung,

nak ikut.

haha.

maybe die ingat i nak pegi jalan2..

die kalau nk naik kete no 1.

huhu..

xpe,

next time coleen will visit u guys again k.

much luv~hugs n kisses~

~toodles

0 Comments: