Saturday, February 13, 2010

::the number 13th::

err..

kalau dah terang-terang,

gambar anda berpelukan dibilik karaoke

bersama skandal anda,kantoi dengan kekasih anda.

jangan lah marah-marah kekasih anda tu.

dah pastilah bukan salah dia yang terlihat gambar-gambar tersebut.

siapa yang kantoi sekarang ni,anda atau dia.

haih.

kesian si perempuan.

hati terluka,

lagi kena sumpah seranah sang lelaki.

err..bukan lelaki tu.

tu setan.

jadi,

mari kita doakan supaya

sang perempuan berjaya menemukan penyelamat cintanya.

prince charming tak payah naik kuda pun.

janji tak macam lelaki keparat tu.

ikut hati i,

ingin je i curi-curi "gores dan lari" kereta lelaki itu,

kemudian pancitkan tayar kereta,

haha.

nak buat depan-depan kurang berani.

dia lagi tinggi dari i.

macam mane?lol.

huih,

nasib i tak letak nama kan.

kalau tak boleh kena saman nih.

ade motif.bwahaha.

eeee...

i geram.

kesian kawan i.

tu lah,

i rasa,

yang paling boleh i buat,

carikan dia kekasih baru.

*echeche,diri sendiri pun terkial-kial.lol*

you sabarlah dear.

remember,

you are way better than him.

macam you cakap,

dia tue *(&*^%^% pun takda.

heh.

that guy is so cocky.

though women don't have balls like you do.

we do know how to twist the balls around.

;p

0 Comments: